Opinia użytkownika: Monika_3105
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Wizytę w pizzerii oceniam na poziomie dobrym. Po wejściu do lokalu po chwili podeszły dwie kelnerki, przywitały się, przedstawiły się i podały kartę zamówień. Niestety nie padła żadna propozycja potrawy (czego warto spróbować), nie powiedziały o promocji dnia. Przy składaniu zamówienia niestety doszło do pomyłki (podano pizzę na cieście cienkim a nie na grubym jak sobie życzyłam). Pozytywem obsługi był uśmiech na twarzach kelnerek, które podchodziły do stolika, dbałość o bieżące zabieranie naczyń ze stołu (dla lepszej swobody Klienta przy stole). Po skończonym posiłku kelnerka dwukrotnie spytała czy nie życzę sobie czegoś jeszcze (kawy, herbaty) co dowodzi zainteresowania Klientem. Ponadto przy prośbie z mojej strony o podgrzanie pizzy kelnerka powiedziała, że nie ma problemu. Czas obsługi był na wysokim poziomie, na pizzę trzeba czekać do 15 minut, podgrzanie pizzy zajęło raptem 7 minut.W lokalu było czysto, wszystkie stoliki były uprzątnięte, szyby czyste, bez śladów palców, także toaleta (w środku przyjemny zapach, brak zacieków na lustrze, był dostęp do mydła oraz ręczników do wytarcia dłoni). Przy nabieraniu warzyw w barze sałatkowym przez chwilę był nieporządek w bemarach (przemieszane produkty tj. w pomidorach można było znaleźć kukurydzę z sąsiadującego bemaru) ale podczas kolejnej wizyty przy barze stanowiska zostały uprzątnięte.Po skończonym posiłku kelnerka podała paragon, spytała o formę zapłaty i na rachunku dołączyła notkę "miłego dnia!" co odebrałam bardzo pozytywnie.