Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: W trakcie mojej wizyty w lokalu zajęty były 4 stoliki. Poza tym pracowały dwie kelnerki, obie były uśmiechnięte i wydały mi się sympatyczne. W mojej opinii pracownica była uprzejma (zostałam przywitana, w trakcie wizyty życzono mi "Smacznego", a na zakończenie - zostałam pożegnana). Po zajęciu miejsca czekałam ok. 3 minut na obsługę (kartę menu). Czekałam na znajomą, więc poprosiłam o dwie karty. Zamówienie złożyłyśmy już we dwie. Kelnerka zapytała o posiadane przeze mnie zniżki, a następnie poprosiła o zamówienie - zostało również powtórzone. Obsługująca mnie osoba zapytała, czy życzę sobie dodatkowy sos. Pizza smakowała i wyglądała znakomicie - kolorowe warzywa i piękny zapach spowodowały, że jadłam ją z ogromnym apetytem. Składniki były świeże, a ciasto rozpływało się w ustach. Znakomitym uzupełnieniem dania była oliwa z oliwek. Oliwa nie była ustawiona na stoliku - musiałyśmy o nią poprosić. Serwis nie budził zastrzeżeń - otrzymałam pizzę sporządzoną ze świeżych składników, zgadzających się z zamówieniem (pieczarki, kukurydza, papryka - żółta i zielona, pomidor; na połowie mojej znajomej znalazł się dodatek w postaci pepperoni). Podano nam czyste sztućce oraz naczynia (szklankę na wodę przyozdobiono plasterkiem cytryny). Płaciłam gotówką, niemniej nie było problemów z wydaniem reszty. Po raz kolejny po zakończeniu posiłku sama poprosiłam kelnerkę o rachunek. Kelnerka zapakowała mi niedokończoną pizzę do kartonika.