Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MAŁGORZATA_2495

Dotycząca firmy: matras.pl

Treść opinii: Księgarnia Matras znajduje się w naszym mieście od kilku lat i jest miejscem, który wyróżnia się wśród pozostałych księgarń nowoczesnym designem i bogatym wyposażeniem. Na początku istnienia znajdowała się we wnętrzu kanapa, na której można było na spokojnie przyjrzeć się książce, która nas interesuje. Jednak z czasem kanapa zniknęła, tak jak zainteresowanie klientem. Doceniam kiedy sprzedawcy rozumieją potrzebę spokoju przy wyborze produktów, jednak o wiele bardziej cenię zwykłe życzliwe pytanie "Czy mogę w czymś pomóc?" i przyjazny uśmiech. Tutaj tego nie doświadczymy. Jakby ta księgarnia znalazła się w naszym mieście przypadkiem i nie zasługujemy na odrobinę życzliwości. Miałam jedną sytuację, gdy kupiłam książkę i zapytałam w jakim czasie mogę ją zwrócić, ponieważ chciałam sprawdzić jej cenę w sklepie internetowym. Pani poinformowała mnie, ale gdy wróciłam trzy minuty później po sprawdzeniu w telefonie ceny w internetowym sklepie, Pani, która mnie wcześniej obsługiwała wyparła się swoich słów i stwierdziła, że nie może przyjąć z powrotem tej książki. Zostałam oszukana i wykorzystana. Za każdym razem gdy prosiłam o pomoc, Panie podchodziły do mnie z nieskrywaną niechęcią, jakbym zajmowała im niepotrzebnie czas. Bardzo się cieszę, że mamy w naszym mieście takie miejsce o nowoczesnym wyglądzie, jednak wolę robić zakupy w mniejszych księgarniach, gdzie liczy się zachowanie personelu. Poza wyglądem dużym plusem, który ratuje sytuację księgarni, jest bogaty asortyment, zwłaszcza artykułów szkolnych, których nie dostaniemy nigdzie indziej. Mam na myśli szczególnie fenomenalne zeszyty, których nigdy nie brakuje i pojawiają się często nowe. Od dawna chciałam podzielić się moim zdaniem na temat obsługi w tej księgarni. Z moją opinią zgadzają się wszystkie osoby, które ją poznały. Z pewnością drobne pouczenie personelu w tym matrasie poprawi znacznie opinie klientów na jego temat. Więcej uwag nie mam.