Opinia użytkownika: Marlena_310
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Personel jest uprzejmy i miły w stosunku do klienta, jednak niekoniecznie pomocny. Chciałam kupić kamizelkę, jednak w sklepie stacjonarnym w Iławie oraz internetowym nie było mojego rozmiaru. Sprawdziłam, że jest on w sklepie w Grudziądzu. Pracownica poinformowała mnie, że sama muszę skontaktować się ze sklepem w Grudziądzu i poprosić o przesłanie kamizelki do Iławy. Tak też zrobiłam, jednak pracownica z Grudziądza poinformowała mnie, że to właśnie pracownik z Iławy musi się z nimi skontaktować, a nie klient, obiecała także skontaktować się z iławskim sklepem. Kilka minut później oddzwoniła informując mnie, że mam czekać na telefon z iławskiego Housa. Choć minęło już kilka miesięcy, nie doczekałam się ani kamizelki, ani żadnej informacji.