Opinia użytkownika: Mariola_238
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Będąc w sklepie Polo market trafiłam na miła i fachową obsługę. W sklepie panował porządek, wszędzie było czysto.Na dziale owocowo warzywnym były foliowe woreczki. A na dziale z pieczywem papierowe torebki, rękawiczki foliowe oraz kosz na zużyte rękawiczki foliowe. Robiąc zakupy rodzinne miałam problem nie mogłam znaleźć chipsów. Na sali sprzedaży byli pracownicy, którzy wykładali towar. Więc podeszłam do jednego z nich i poprosiłam o pomoc. Zapytałam gdzie mogę znaleźć chipsy a jeden z pracowników zaprowadził mnie do półki gdzie znajdowały się ten produkt. Natomiast będąc na dziale mięsnym byłam obsługiwana przez miłego i kompetentnego pracownika. Poprosiłam o parówki dla dziecka ale bez soi ponieważ moje dziecko ma uczulenie na ten składnik. Na co pracownik powiedział, że sama ma dzieci i zaraz znajdzie coś odpowiedniego. Pracownik ten udzielił mi rzetelnych informacji co do składników znajdujących się w poszczególnych parówkach. Jedyną rzeczą do której mogła bym się przyczepić to to że pracownik który mnie obsługiwał, jego dłonie nie wyglądały zbyt estetycznie: pomalowane paznokcie oraz pierścionek na palcu. Stojąc jako 6 w kolejce do kasy akurat otworzyła się nowa kasa. Więc byłam 1 w kolejce. Pierwszy raz robiłam zakupy w sklepie Polo Market. fajny sklep, wszędzie wisiały plakaty informujące o promocjach. Zabrakło mi tam wagi na dziale owocowo warzywnym. Abym mogła orientacyjnie sprawdzić wagę produktu i kupić tyle ile potrzebuję a nie tyle ile mi się nałoży.