Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Jak lubię ten sklep i chwalę go, zwykle, tak tym razem krytyka się należy. W dniu 4 VIII, przed południem, była tylko jedna kasjerka, kolejka ustawiła się długa, aż do ciągu regałów, a o dodatkowym pracowniku kasy, można było, jedynie głośno podyskutować, co wielu oczekujących czyniło, wyrażając swoje niezadowolenie. Prośba klientów o ”otwarcie” dodatkowej kasy, była nierealna do spełnienia, obsługująca powiedziała, że nie ma nikogo dodatkowego. Przypuszczalnie (tak myślę), powstały nieprzewidziane okoliczności takiego stanu, a kierownictwo nie było przygotowane na tę ewentualność, to jednak nie usprawiedliwia faktu. To dość duży sklep, wielu ma klientów, więc wymagana jest przewidywalność. Organizacja pracy EKO, była zawsze nienaganna, przynajmniej z mojego punktu widzenia, a tu tym razem taki niefart i sprawność wizyty/zakupów ”przepadła”. Jeśli płatność kartą się przedłużała (terminal zbyt długo przetwarzał dane albo od razu nie przyjął karty), czas oczekiwania na obsługę też się wydłużał. Współczuję kasjerce, która musiała znosić niezadowolenie oczekujących i starała się spokojnie to przyjmować i tłumaczyć, ale tym razem nie ocenię wysoko tej wizyty, choć wygląd placówki był nienaganny, zaopatrzenie i ceny, także zadowalające (zwłaszcza promocje w dziale mięsnym). O ile obsługa w dziale ważonych asortymentów była nienaganna, o tyle – organizacja kasowa, bardzo niedogodna, delikatnie określając.