Opinia użytkownika: Paweł_2099
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: W dniu wczorajszym miałem okazję zostać klientem banku BPH. Wszystko wpłynęła na to jakość obsługi klienta. Już przy samym wejściu pracownik wstał i przywitał słowami "Dzień dobry" zapraszając do stanowiska. Zapytałem o ofertę konta bankowego. Doradca zanim przedstawił ofertę zaproponował coś do picia co bardzo miło mnie zaskoczyło. Ważne co zauważyłem w trakcie rozmowy pracownik zadał kilka pytań aby dopasować najlepsze konto i kartę do konta. Mówił językiem korzyści. Oczywiście przez kompetencje i uprzejmość pracownika zdecydowałem się na proponowaną ofertę. Po sfinalizowaniu umowy pracownik zaproponował mi również kartę kredytową. W związku z tym że już posiadam nie wyraziłem chęci skorzystania z tej oferty. Przy pożegnaniu konsultant poinformował że jeśli będę potrzebować pomocy można z nim się skontaktować lub z infolinią banku. Życzyłbym więcej takich pracowników w bankach