Opinia użytkownika: Kornelia_55
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Napoje rozpakowane, ułożone i dostępne. Warzywa i owoce były dobrej jakości. Kwiaty zwiędnięte. Na lodówkach znajdował się puste kartony, lodówka z mięsem była zastawiona paletami z nierozpakowanym towarem i miałam problem z dostępnością i wyborem towaru. Dodatkowo na sklep dalej wjeżdżały palety z kolejnym towarem i ruch koło lodówek był bardzo utrudniony. Nie można było zatrzymać się i zastanowić na wyborem. Niektóre kosze z asortymentem były porozwalane, a były to godzinny poranne. Ogólnie większość towaru była odpowiednio ułożona, a także dostępna. Kompetencje personelu oceniam średnio, gdyż pytając o możliwość zakupu izotoniku oshee usłyszałam, że nie jest on tu dostępny ale jest napój schweppes, nic by w tym nie było dziwnego gdyby nie to, że interesował mnie zakup izotoniku, a nie napoju gazowanego. Kolejnym minusem były ogromne kolejki do kasy, byłam gdzieś 10 osobą, kasa otwarta była tylko jedna i Pani Nas grzecznie poinformowała, że to nie jej wina ale tylu jest pracowników, że nie mają jak otworzyć drugiej kasy. Kończąc zakupy jak zwykle usłyszałam, że będą mi winni "grosika".