Opinia użytkownika: Paweł_2097
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Udałem się do placówki po wyciąg z konta. Po wejściu do pomieszczenia od razu zostałem przywitany przez konsultanta, który wstał i zaprosił mnie do stanowiska co przyjemnie mnie zaskoczyło, gdyż w bankach często spotykam się z obojętnością pracowników i muszę szukać odpowiedniego stanowiska. Samo biurko było nienagannie czyste i minimalistycznie przyozdobione. Obsługa trwała 3 minuty. Zostałem poproszony o dowód i po odpowiedzeniu na 2 pytania otrzymałem wydrukowany wyciąg z konta. Aparycja i kompetencje pracownia stały na bardzo wysokim poziomie. Jedynym minusem była czystość podłogi. Pomimo słonecznej pogody była ona wyraźnie zabrudzona, a fakt, że była ona wyłożona białymi płytkami potęgował nieprzyjemne odczucia.