Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Loreal Paris
Treść opinii: Bzdury polecają doradcy z serwisu konsumenckiego L’Oreal. Zaczęło się od tego, że nie mogłem nigdzie kupić kremu do twarzy L’Oreal z serii Men Expert (w formie żelu). To dobry produkt, używam go od lat, szczególnie latem - nie jest tłusty i nie klei się, ale nigdzie nie mogłem go kupić, więc postanowiłem zapytać infolinię L’Oreal o dostępność i ewentualnie zamiennik. Szybko odesłali mi maila z informacją, że starsze produkty są zastępowane nowoczesnymi i że polecają „żel magnetyczny węgiel” jako alternatywę dla produktu, który do tej pory używałem. Tylko tak się składa, że już mam ten „żel magnetyczny węgiel” i to jest zupełnie coś innego - to środek do mycia a nie krem! To tak jakby zamiast oleju do silnika zaproponowali mi szampon do mycia samochodu. Napisałem im, że chyba zaszła pomyłka, odpisali szybko, ale bez sensu, że produkt został wycofany z oferty, a „Propozycja, którą Pan otrzymała (oryginalna pisownia) nie jest pomyłką, produkt o takiej formule zastąpił wycofaną referencję z gamy Men Expert”. Odpisałem, że to bez sensu, że zamiast kremu do twarzy mam teraz używać środka do mycia, ale już nic mi nie odpowiedzieli. Później na półce w sklepie znalazłem kilka produktów L’Oreal, które mogłyby być zamiennikami (doradcy o nich nie wiedzą?), ale póki co kupiłem podobny żel Nivea. Przetestuję i zobaczę, może czas dać sobie spokój z L’Oreal, skoro to żaden "Men Expert" i tak niepoważnie traktują klienta, który przez lata zostawił u nich niemałe pieniądze?