Opinia użytkownika: Marta_2486
Dotycząca firmy: Panorama
Treść opinii: Z hotelem Panorama w Mielnie kontaktowałam się telefonicznie w celu rezerwacji pokoi jednoosobowych dla gości firmy, w której pracuję. Interesował mnie pobyt na jedną dobę w pokojach o podwyższonym standardzie, z widokiem na jezioro.Podczas pierwszego kontaktu telefonicznego Pan, który podczas rozmowy nie wskazał nazwy hotelu ani swojego nazwiska, stwierdził, że nie jest w stanie udzielić mi informacji na temat dostępności pokoi i "poprosił" o ponowny kontakt telefoniczny w przeciągu pół godziny. Słowo "poprosił" jest w cudzysłowie ponieważ Pan w rozmowie wydał się bardzo nieprzyjemny i bez pożegnania zakończył rozmowę. Przy okazji ponownego kontaktu, po usłyszeniu, że chodzi o pobyt na jedna noc, Pan nazwał mnie "śmieszną" i stwierdził, że cyt. "Gdybym trzymał takie pokoje, bo sobie Pani przedzwoni w środku sezonu, to z torbami już dawno ustawiłbym się pod dworcem". I kolejny raz rozłączył się bez pożegnania.Strona hotelu jest dość przyjemna, ośrodek wydaje się być porządny i elegancki, dodatkowym atutem jest jego położenie nieopodal jeziora. Telefoniczna obsługa hotelu jest jednak bardzo nieprzyjemna.