Opinia użytkownika: Paweł_2039
Dotycząca firmy: Denley
Treść opinii: Moja opinia dotyczy jakości obsługi klienta w sklepie stacjonarnym Denley przy ul. Kożuchowskiej w Zielonej Górze.Dzień dobry;Po raz kolejny zrobiłem zakupy w Waszym sklepie na Kożuchowskiej w dniu 22.07.2015 o godz. 17.Mam zastrzeżenia do jakości obsługi na sklepie, konkretnie o zachowanie pracownika.Kiedy podałem kartkę z zamówieniem, a nie wpisałem na niej swojego imienia, pracownik stanowczo i bardzo niegrzecznie zwrócił mi uwagę, żebym na przyszłość o tym pamiętał.Kiedy już płaciłem za towar kartą, pojawił się błąd na terminalu, wtedy pracownik, zamiast poprosić mnie o ponowne wprowadzenie karty do terminala w określony sposób, wyciągał mi kartę z ręki kilka razy i sam wprowadzał kartę do terminala na kilka sposobów – aż się udało, komentując przy tym w sposób arogancki moje uwagi.Macie to na monitoringu, wiecie, kto był wtedy w pracy. Nie każdy nadaje się do bezpośredniej obsługi klienta.Nie wiem, czy będę chciał przyjść po raz kolejny, zrobić u Was zakupy, jeśli ten człowiek będzie mnie obsługiwał.Panie M. (do kierownika sklepu stacjonarnego Denley.pl);Dziękuję za reakcję.Już nie pamiętam wymiany zdań z pańskim pracownikiem, pamiętam, że zachowywał i wypowiadał się tak, jakbym mu w czymś przeszkadzał i robi mi łaskę, że mnie obsługuje.Działo się to w obecności dwóch pracownic, które – odniosłem takie wrażenie – były równie zdumione bezczelnością człowieka, który mnie obsługiwał, ponieważ po prostu w pewnym momencie zamilkły z wrażenia i czekały, co się dalej wydarzy.W tym dniu byłem w waszym sklepie z moją żoną i z córką. Była tam jeszcze jedna para z dzieckiem, ale oni wyszli wcześniej. My byliśmy chyba ostatnimi klientami.Kiedy wychodziliśmy, cała trójka obsługi stała, jak kołki. Gdyby mojej żonie nie wyrwało się „do widzenia”, to wyszlibyśmy stamtąd bez słowa.Nigdy wcześniej nie zdarzyła mi się taka historia w waszym sklepie.(ani w ogóle, w żadnym sklepie…)