Opinia użytkownika: Robert_796
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Infolinia NC+Brak kooordynacji w działaniach pracowników infolinii.Uzyskane przez nich informacje od klientów nie są zapisywane lub przekazywane.Ewentualnie taka jest polityka firmy.Pomimo rezygnacji z ich usługi i przekazania im powodów tej decyzji, przez 3 miesiące pracownicy infolinii dzwonili z jedym pytaniem: dlaczego Pan zrezygnował z naszych usług i co możemy zrobic, żeby Pan cofnął swoją decyzję?Za każdym razem byli informowani o decyzji rezygnacji i że jest ona ostateczna. Zapewniali, że taka informacja została zapisana. Pomimo tego za dwa, trzy tygodnie znowu był telefon, z tym samym pytaniem.I tak w kółko przez trzy miesiące wypowiedzenia.Wiedza i kompetencje pracowników są takie sobie. Bardzo często muszą konsultowac odpowiedzi z kimś drugim, co powoduje, że znacznie wydłuża się czas załatwiania sprawy.Ich zachowanie wobec klientów jest raczej OK, starają się byc mili i grzeczni. Nie spotkałem się przez parę ostatnich lat, aby pracownik infolinii był opryskliwy czy niegrzeczny.