Opinia użytkownika: Danuta_269
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Carrefour w Galerii Bałtyckiej przeszedł "przeobrażenie". Punkt obsługi klienta został przeniesiony w nowe miejsce. Do tej pory mieścił się bezpośrednio przy bramkach wejściowych. Teraz został przeniesiony za linię bramek. Oznacza to w praktyce, że by skorzystać z rady /porady konsultanta należy wejść do sklepu. Przykładowo- jeśli potrzebna jest mi faktura muszę zapłacić za produkty, zapakować je, jeszcze raz wejść na salę sprzedaży i dopiero tam dostanę fakturę. Kolejny stały problem w Carrefour to znalezienie kogoś kompetentnego na sali sprzedaży. Zdarzyło mi się ostatnio szukać soczewicy i praktycznie zostałam zostawiona sama sobie.Z przykrością też stwierdzam, że przy stoisku z warzywami często stoją przecenione, brzydkie kwiaty, które zamiast na sali sprzedaży powinny wylądować w koszu.