Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Byłam w tym sklepie 3 razy. Za każdym razem jakość obsługi była taka sama. Gdy wchodzę do sklepu nikt nie mówi mi "dzień dobry", więc sama witam Panie Ekspedientki. W odpowiedzi słyszę jedynie pomrukiwanie i dostaję niezbyt miłe spojrzenie. Buszuję po sklepie w poszukiwaniu odpowiedniego obuwia, oprócz mnie 2 klientów - matka z około ośmioletnim dzieckiem. Gdy w końcu znalazłam model który mi odpowiada szukam swojego rozmiaru. Widzę, że wszystkiemu przygląda się Pani Ekspedientka, która jednak nie wydaje się skora do pomocy, więc i nie proszę jej o to. Buty jednak nie były dobre i wyszłam ze sklepu. Na następnej wizycie wchodząc do sklepu widzę że Pani która sprzedaje siedzi w miejscu w którym przymierza się buty. Szukam modelu który mi odpowiada, widzę jednak że nie ma mojego rozmiaru więc podchodzę do Pani sprzedającej i najpierw pytam się czy Pani tutaj pracuje - ponieważ ta osoba nie miała stroju służbowego (z widocznym logo firmy, które miała inna ekspedientka) i nie byłam do końca pewna czy ta Pani tutaj pracuje i pytam się o dostępność innego rozmiaru. Pani wydawała się bardzo zaskoczona moim pierwszym pytaniem. Wychodząc ze sklepu słyszałam jak do owej Pani podchodzi druga ekspedientka i z oburzeniem mówi: "Ona się Ciebie pytała czy tu pracujesz?" I śmiechy obu Pań.