Opinia użytkownika: Agnieszka_4163
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Pierwsze, co rzuca się w oczy, w markecie panuje duży chaos cenowy. Wiele cen na półkach odbiega od rzeczywistości, o czym klient dowiaduje się dopiero przy kasie, ponieważ na sklepie nie ma czytnika. Ponadto wiele produktów nie ma w ogóle ceny. Gdy ostatnio chciałam tam kupić pędzel, trzy razy musiałam się wracać na dział z artykułami malarskimi, ponieważ wszystkie pędzle które mnie interesowały nie miały cen, a przy kasie ich faktyczne ceny były dla mnie dość mocno wygórowane. Poza tym jest tak bardzo trudno doprosić się obsługę o jakąkolwiek pomoc, z czym spotkałam się już kilkakrotnie, np. gdy kupując panele podłogowe poprosiłam Pana o pomoc w doborze listew (wg jakiejś numeracji), dowiedziałam się, że mogę sobie to zrobić sama; przy zakupie parasola ogrodowego Pan miał mi poszukać konkretny model parasola w odpowiednim kolorze, jednak Pan poszedł gdzieś na sklep i już nie wrócił, a odnaleźć towaru sama nie mogłam, ponieważ znajdował się on na wysokości. Poza tym na sklepie panuje porządek, wykładany towar raczej nie zasłania regałów, wszędzie jest swobodny dostęp. Nie spotkałam się nigdy z problemami ze zwrotem towaru bądź wymianą na inny. Obsługa na kasie nie należy do szybkich, mimo to w sklepie rzadko tworzą się kolejki.