Opinia użytkownika: Kamil_968
Dotycząca firmy: Pizzeria
Treść opinii: Po wejściu do pizzerii nie przywitano mnie. Po wybraniu stolika i odczekaniu 2 minut, nikt nie zaproponował mi karty ani obsługi. Menu musiałem znaleźć sam na ladzie. Po wybraniu potrawy, i odczekaniu 3 minut, ponownie nikt się mną nie zainteresował i sam musiałem podejść, żeby złożyć zamówienie. Kelner, który w końcu zaczął mnie obsługiwać był ubrany w firmowy, czarny fartuch i wyglądał czysto. Jednak jego zachowanie budziło zastrzeżenia. Pracownik był nie uprzejmy, a jego wyraz twarzy świadczył o tym, że nie jest zadowolony, z faktu że musi mnie obsłużyć. Był znudzony i opryskliwy. Po posiłku sytuacja znów się powtórzyła i chcąc zapłacić za rachunek, musiałem sam znaleźć kelnera i poprosić o rachunek. Kelner nawet nie podziękował za zapłatę i nie pożegnał mnie przy wyjściu Jakość obsługi tej pizzerii stoi na najniższym poziomie. Czystość lokalu nie budziła zastrzeżeń, podłoga była czysta, stoliki równo ustawione, krzesła podsunięte, na szybach nie znajdowały się żadne zabrudzenia . W lokalu panowała przyjemna atmosfera, w tle dało się słyszeć przyjemną muzykę, a powietrze było rześkie. Czystość i wyposażenie toalety również nie budziło zastrzeżeń. Danie było przepyszne. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że była to jedna z najlepszych Pizz, jaką jadłem. Jednak negatywna jakość obsługi klienta bardzo zniechęca mnie do kolejnej wizyty.