Opinia użytkownika: Karolina_2204
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: W dniu 6 lipca byłam klientką drogerii Rossmann, z zewnątrz i w środku było posprzątane, a sklep wyglądał estetycznie. Muzyka i zapach nie były przytłaczające. Przy wejściu nikt mnie nie przywitał, obsługa nie zaproponowała pomocy. Sama też o nią nie poprosiłam. Produkty były poukładane, ceny dokładnie oznaczone. Nie miałam problemu ze znalezieniem odpowiedniej alejki. Wybrałam krem i udałam się do kasy. Działały dwie kasy, kolejka nie była długa. Kasjerka zaproponowała mi produkty znajdujące się w ofercie tygodnia, zapytała czy zapakować moje zakupy. Wtedy przypomniałam sobie o jeszcze jednym produkcie, który miałam kupić. Kasjerka wskazała, że znajduje się on na końcu sklepu, zaproponowała, że zaczeka aż wrócę. W tym czasie osoby za mną obsłużyła pani z drugiej kasy, dlatego nie utworzyła się kolejka. Po drodze, spytałam mężczyznę z personelu gdzie leży poszukiwany przeze mnie produkt, wskazał mi dokładne miejsce i pomógł zdjąć go z najwyższej półki do której nie dosięgałam. Po powrocie do kasy, zapytałam czy mogę zapłacić kartą, a kasjerka dała mi taką możliwość, następnie życzyła miłego dnia i zaprosiła ponownie do drogerii Rossmann. Jestem zadowolona z obsługi i kompetencji personelu, jak również wyglądu sklepu.