Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Można powiedzieć, że 8 lipca był dla nas dniem zakupu butów i każdy z nas zrobił to w innym sklepie. Ja, dla siebie upatrzyłam klapki, poszukiwane już od jakiegoś czasu, tu trafiłam na najbardziej odpowiadające. Przy kasie trochę się rozczarowałam, bo okazało się, że karta klienta nie ma odzwierciedlenia w zakupach, kasjerka Ania określiła jednoznacznie – akurat teraz nie ma zniżek na KK. Pamiętam dzień, gdy u wejścia tego właśnie sklepu, stały dziewczyny i każdemu, niemal ”wciskały” kartę, więc, po co to było? Owszem, zachwalały korzyści i udogodnienia, wtedy brzmiało to wiarygodnie, tymczasem nic z tego dla mnie nie wynikło w czasie tych zakupów. Czy to, aby nie główny cel - pozyskanie danych? Choć nie jest to wina tej konkretnej placówki, lecz całej sieci, ale tu skupia się moje niezadowolenie, bo tutaj kartę otrzymałam i tutaj, właśnie zakupy robiłam i nic z tej karty dla mnie nie wynikło w dniu 8 VII, a cena klapek (jak na klapki, a’la kapcie na koturnie) nie była zbyt niska, bo akurat ten model nie był objęty promocją, choć wiele innych modeli miało obniżki. Blisko 100 zł za klapki, to nikt mi nie powie, ze jest to atrakcyjna oferta, ale tylko te, mi odpowiadały. Tu (uważam) sieć CCC się nie popisała. Sama obsługa w sklepie nie budziła zastrzeżeń, bo klient nie był pozostawiony ”sam sobie”, troskę wykazano w pełni, a gdy podeszła jakaś pani z reklamacją, zajęła się nią inna pracownica – Marlena, przywołana przez Anię. Sklep jest bardzo duży i bardzo różnorodnie, obuwniczo zaopatrzony, są tu także torebki i także nie tanie, a skoro ”karta klienta”, nie miała znaczenia, uznałam, że gdzie indziej też te artykuły znajdę. Co do ogólnego wyglądu – pełne uznanie za wizerunek i zachowane - ład i prządek. Ogólnie, powinnam być usatysfakcjonowana i w sumie, ”prawie” tak było.