Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Dzień dobry! Mam uwagi do obsługi klienta w sklepie Żabka - ul. Grunwaldzka 204, Jaworzno.2 dni temu kupowałam 3 piwa Warka Radler w promocji oznaczonej na półce - 3 w cenie 2,50 każde (zamiast 3,19). Na kartce z promocją nie było określone, którego smaku piwa dotyczy promocja, więc przyjęłam, że wszystkich dwóch z asortymentu Warki Radler 2%. Przy kasie, niestety, piwa zostały policzone za 3,19, bez promocji. Po zwróceniu uwagi ekspedientce, orzekła, że promocja jest tylko na jeden smak i sama pokazał mi kartkę promocyjną pod piwami Warka Radler, która była w INNYM miejscu sklepu (lodówka), a ja brałam piwa z półki. Zero wyjaśnień, brak możliwości zwrotu towaru. Pani, która mnie obsługiwała, miała w uszach słuchawki i słuchała muzyki, nie odpowiedziała na moją reklamację. Paragon wzięła i wyrzuciła do kosza. Dziękuję za taką obsługę klienta. Mnie za słuchanie muzyki w pracy podczas obsługiwania klienta wyrzuciliby z pracy. W tej Żabce widzę, że wszystko jest dozwolone, a Paniom nawet się na 'dzień dobry' i 'do widzenia" nie chce odpowiadać. Powinniście się uczyć obsługi klienta od Biedronki - tam jest 100x wyższy poziom. Opinia zostanie zamieszczona również na portalach oceniających sklep i sieć Żabka.