Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: NIKITA_2

Dotycząca firmy: zooplus.pl

Treść opinii: Trafiłam na ten sklep poszukując potrzebnych produktów dla mojego kota. Zakupy robiłam już kilkakrotnie, za każdym razem pozytywy. Szeroki asortyment produktów dla zwierząt, w dziale dla kotów produkty w dobrej cenie. Dostępne marki tańsze i droższe. Niska cena całego zamówienia przy której obowiązuje darmowa dostawa kurierem. Wiele promocji i rabatów zachęcających do korzystania ze sklepu, np. rabat za płatność przelewem, za wyrażenie zgody na przesyłanie newslettera, za polecenie sklepu znajomym, za wypełnienie ankiety. Funkcjonuje system premii za każde zakupy. Zebrane punkty premiowe można zamieniać na wybrane produkty. Jedynie przy pierwszym zakupie miałam mały problem z nawigacją na stronie, z odnalezieniem się w gąszczu asortymentu. Bardzo solidne podejście do zamówienia, informacja o stanie zamówienia, przygotowaniu paczki do wysyłki, przesłaniu do kuriera, wszystko na bieżąco w informacji mailowej. Paczka dobrze zapakowana, mocny karton, włąściwe zabezpieczenie produktów. Także pomocna infolinia. Nie potrafiłam znaleźć jakiejś informacji na stronie, sympatyczna Pani wyjaśniła sprawę. Okazało się później przez przypadek, ze informacja była na stronie, ja chyba źle szukałam. Polecam, zakupy to przyjemność, oszczędnośc i nosić nie trzeba ciężkich torebek z kocim jedzonkiem i żwirkiem.