Opinia użytkownika: sopcia
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Jeżeli przyjdzie kiedykolwiek komukolwiek do głowy pomysł żeby skorzystać z usług AXA Direct i postanowi ubezpieczyć tam swój samochód to polecam, aby się zastanowił piętnaście razy. Najbardziej nie rzetelna i rzucająca słowa bez żadnych konsekwencji firma z jaką w moim (co prawda krótkim) życiu mialam do czynienia.. Jeżeli czas na likwidację szkody oraz rozpatrzenie reklamacji wg. Regulaminu to 30 dni.. To tutaj trwa już 65 a końca nie widać. Jeżeli ktoś nie zadowolony to przecież może pisać sobie skargi i odwołania bo konsekwencje dla ludzi na słuchawce na infolinii zostaną wyciagniete- tylko czy to wpłynie na fakt ze samochód nadal nie jest naprawiony??Jakby ktoś chciał porozmawiać z kimś wyżej jakiś managerem bądź kimś kto może coś więcej niż przekazać informacje, że sprawa jest w toku a monity do firmy zewnętrznej wysłane, to nie ma możliwości odbyć takiej rozmowy. Bo konsultant telefoniczny to guru. Tak więc maile skargi zażalenia, można sobie pisać; spędzać co drugi dzień po 20 minut na telefonie by słyszeć tylko ze NA PEWNO za kilka dni sprawa będzie zakończona. Jak ktoś chce, aby słowa: proszę i cierpliwość, na pewno oraz monit śnily się po nocach to polecam wykupienie ubezpieczenia w tej firmie. Ja więcej błędu nie popelnię.