Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Z dniem 1-go lipca, mycie samochodu uznałam za wskazane, jako jeden z elementów na dobry początek miesiąca. Skorzystałam nowoczesnej myjni na tej stacji paliw, gdzie mój samochód odzyskał lśnienie, dzięki tzw. wypasionej opcji mycia – można powiedzieć ”kąpiel” z dodatkami za ciut ponad 20 zł i pokaźną ilością punktów Vitay. Bardzo miła i grzeczna obsługa – panie Agata i Anna, zadbane, eleganckie, o przyjaznym usposobieniu względem klientów, także względem siebie, z kulturą języka za ”pan brat”. Nie zbesztano mnie, nawet lekceważenia nie okazano, gdy pomyliłam kawy – zapłacone z zaparzanymi, panie wspólnie zastanowiły się jak to wyrównać w rozliczeniu – efekt ”mojego roztargnienia”. Zaopatrzenie jest tu standardowe, takie jak w innych placówkach tej sieci, dostosowane do możliwości obszarowych na podjeździe i lokalowych, w sklepie/kasie, rozmieszczonych przestronnie i przejrzyście. Organizacja i jakość obsługi – wzorcowe.