Opinia użytkownika: Fanaberia
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W salonie pojawiłam się kilka minut po zamknięciu. Pracownik zaciągnął rolety, jednak nie zdążył zamknąć jeszcze drzwi. Powiedziałam "uuu, to już nic nie załatwię? Chodzi mi o internet". Pracownik odpowiedział, że niestety już nie bo ma wyłączony sprzęt i musiałby na nowo wszystko włączać. Rzuciła mi się w oczy ulotka na stojaku tuż przy wejściu, powiedziałam że wezmę sobie ulotkę i zapytałam jeszcze o zasięg internetu. Pracownik odparł, że zasięg jest bardzo dobry, bo w Złocieńcu jest nadajnik. Rzuciłam okiem na salon - mimo, że było tuż po godzinach otwarcia w salonie panował porządek. Pracownik jeszcze podczas rozmowy ze mną chodził i poprawiał ulotki umieszczone na ścianach i stojaku, jednak utrzymywał kontakt wzrokowy, dlatego poprawianie w międzyczasie ulotek mi nie przeszkadzało. Podziękowałam, a pracownik jeszcze raz zaprosił mnie na przedstawienie oferty w poniedziałek.