Opinia użytkownika: Dominika_607
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Rzadko wchodzę do sklepu Mohito, po prostu nie mój styl. Jednak ostatnio byłam zmuszona sytuacją. W prezencie urodzinowym dostałam zegarek z tego sklepu, jednak zaraz po przymierzeniu okazało się, że zapięcie jest uszkodzone. Więc pewna przysługujących mi praw, tego samego dnia udałam się z paragonem aby wymienić towar na pełnowartościowy. Ku mojemu zaskoczeniu panie z obsługi były bardzo niemiłe, jedna z nich wręcz agresywna. Uniesionym i poirytowanym tonem powiedziała, że absolutnie nic mi nie wymieni bo pewnie sama to zapięcie zepsułam. Nie pomogły tłumaczenia, że zegarek jest nieużywany, nawet blokada z baterii nie zdjęta.Z łaską stwierdziła, "że jeśli chcę, to możemy reklamować" po czym spisała reklamacje (bardzo długo to trwało, około 10 minut) i poinformowała mnie, że mają14 dni a później "najlepiej jak się z nimi skontaktuję".Był to dla mnie ogromny szok, biorąc pod uwagę dzisiejsze standardy reklamacji i zwrotów obowiązujące w sklepach, nie spodziewałam się po marce Mohito takiego stosunku do klienta. Na pewno nigdy więcej tam nie zrobię zakupów.