Opinia użytkownika: klient_101
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dzisiaj udałam się na zakupy do sklepu Biedronka w Murowanej Goślinie. W strefie wejścia pod wycieraczką było pełno piasku, i wszędzie leżały paragony. Ulotki reklamowe były dostępne. Po wejściu do sklepu ujrzałam stos kartonów, okazało się iż od pewnego czasu nikt tam raczej nie podchodził. Było to miejsce na promocję owoców z oferty. Niestety nie było widać co jest w ofercie, bo nawet nie było oznaczenia cenowego. Reszta owoców i warzyw wyglądała okropnie, cytryny były suche i spleśniałe. ziemniaki i włoszczyzna zwiędnięte i zgniłe. Pieczywo było dostępne lecz nie ciepłe, pojemniki były pełne pieczywa. Widać liczy się ilość a nie jakość. Na pojemnikach było pełno kurzu. Wzięłam pieczywo i poszłam dalej. Idąc dalej zobaczyłam plakat mega rabaty na lody, udałam się do zamrażarki z lodami, okazało się iż większości asortymentu nie ma. Lody rożki były miękkie i poduszone. Wzięłam roladę lodową i poszłam do kasy. Po drodze minęłam kosze promocyjne, w których panował straszny bałagan. Podłoga na sali sprzedaży była była bardzo brudna. Do kasy była długa kolejka, ale po chwili przyszła druga pani z obsługi. Byłam więc jako pierwsza w kolejce. Obsługa na kasie bez zastrzeżeń. Po przyjechaniu do domu, a zajęło mi to około 3 minuty, chciałam wyjąć lody z kartonika, aby zajmowały mniej miejsca w zamrażalce. Okazało się, iż lody są płynnej konsystencji. Wkurzona wsiadłam w samochód i pojechałam zareklamować lody. Pani kierownik poinformowała mnie, że bez paragonu nie ma reklamacji, mimo iż lody mają logo firmy. Poprosiłam ja aby sprawdziła inne lody w zamrażarce, po małej wymianie zdań pani kierownik poszła ze mną do zamrażarki z lodami. Okazało się , iż wszystkie lody są miękkie. Usłyszałam, że te lodówki zawsze tak słabo mrożą. Zostałam odesłana bo nie miałam paragonu, a lody dalej były sprzedawane. Nie polecam.