Opinia użytkownika: Enja
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Wielokrotnie robię zakupy w w/w markecie budowlanym. Moim zdaniem jakość obsługi jest na niskim poziomie. Jeżeli już trafi się osoba w miarę miła to jest kompletnie niedouczona. Nie zna podstawowych informacji na temat produktów z obsługiwanego działu (każda osoba odpowiada za dany dział). Np. chciałam kupić firaneczkę do małego okna ok.30-40cm wys. w sklepie zorientowałam się,że nie zmierzyłam wysokości okna a,że nie chciałam kupować "na oko"poprosiłam o ucięcie małego skrawka o szer.20 cm (chciałam sobie po prostu przymierzyć w domu, jak to będzie wyglądało). Pani była niezbyt uprzejma i stwierdziła"że, nie nabije się jej na kasę"i nie sprzedała mi tego towaru.Będąc w podobnej sytuacji kilka tygodni później w prywatnym sklepie z pasmanterią dostałam kilka takich skrawków (za darmo). Wielokrotnie byłam świadkiem prywatnych rozmów Pań kasjerek, mimo iż widziały mnie,że stoję przy pustej kasie od dłuższej chwili.Chcąc kupić farbę do metalu, sprzedawca był w ogóle niezorientowany w asortymencie(przy mnie czytał na każdej puszce zastosowanie).Zaczepiając sprzedawcę w celu zapytania gdzie znajduje się dany towar, mówi która alejka i...tyle. Robiąc zakupy np.w Biedronce, będąc w takiej sytuacji sprzedawca osobiście zaprowadza mnie do miejsca gdzie jest produkt o który pytam.Brakuje też widocznych cen i nazw na kwiatach i krzewach. Miejsce obsługi jest czyste i zazwyczaj jest utrzymany porządek.