Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Złoty kłos
Treść opinii: Na urodziny zamówiłam tort, nie chce nawet sobie przypominać mojej miny kiedy go zobaczyłam. Był przełamany przez 1/3 obwodu,, różyczki z boku poodpadały, myslalam że dostane szału. Szanowna Pani która sprzedaje w tamtejszej piekarni/cukierni powiedziała, że to kierowca złamał tort po czym wzruszyła ramionami, powiedziała że nic z tym nie zrobi a jedynie może obniżyć cenę. Rzeczywiście obniżyła o kilka (niewiele jak na taki błąd) złotych.. Jakby tego było mało nie potrafią nawet porządnie zapakować. Szanowne Panie widziały, że na zewnatrz pada deszcz a mimo to tort spakowały to płaskiego kartona bez zakrycia, także kolejną atrakcją mojego tortu był rozmazany krem, napis itd. Zapłaciłam ponad 70 złotych za rozwalony tort. Dlatego więcej tam nie zamawiam i innym też nie polecam.