Opinia użytkownika: iwkajest_2
Dotycząca firmy: Red Onion
Treść opinii: tragedia, 18 czerwca2015 zapłaciłam kilkaset złotych za zamówienie - płatność przez system Przelewy24, potem dostaje informacje ze kilku produktów nie ma - mimo ze dodałam je do koszyka i złożyłam na nie zamówienie i zapłaciłam - dowiedziałam się ze mogę je zamówić ale w dużo wyższej cenie - jest to m.in. łamanie praw konsumenta, oferowanie produktów których się nie posiada. Ponieważ nie było produktów, ostatecznie zrezygnowałam z zamówienia i do dzisiaj nie mam zwrotu pieniędzy - sklep twierdził ze czekał na mój numer konta - a przecież dostał pieniądze przez system Przelewy24 i ta droga powinien je zwrócić. Na moja uwagę ze mogą zwrócić tak jak otrzymali - rozpoczęła się dziwna dyskusja włącznie z deklaracją ze pieniądze zostały zwrócone przez Przelewy24. do dnia dzisiejszego ich nie mam - 14 dni. Napisałam do sklepu że zgłaszam sprawę na policję i zadzwoniłam do Przelewy 24 gdzie się dowiedziałam że dopiero dzisiaj dostali takie zlecenie zwrotu - czyli wygląda że byłam oszukiwana kolejny raz, najpierw odnośnie dostępnej oferty, a potem zwrotu pieniędzy. Sklep się podobno likwiduje i bardzo dobrze, bo nie ma miejsca dla takich praktyk gospodarczych. Od dzisiaj będę sprawdzać KRS każdej firmy, żeby nie trafić na nich znowu gdyby otworzyli kolejna działalność.