Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Potwierdziło się moje spostrzeżenie, wyrażone w opinii, z wizyty dzień wcześniej – gdy kasę obsługuje pracownik (była to dziewczyna), jedynie minimum jakości jest zachowane, gdy obsługuje ”gość” (już tego w przeszłości, też doświadczyłam), kultura obsługi osiąga znacznie wyższy poziom, co 24 czerwca miało miejsce, był to sympatyczny, młody mężczyzna, który nie tylko kasował zakupy, ale także potrafił zadbać o sympatyczna atmosferę końcowej wizyty w Tesco. Rozmowa z klientem nie zakłócała sprawności obsługi i była sympatycznym akcentem. Nie robiłam dużych zakupów, ale codziennej potrzeby – kilka drobiazgów spożywczych, które bez problemu odnalazłam, dzięki przejrzystym prezentacjom uporządkowanego asortymentu. W sklepie było czysto i przestronnie, nic nie zakłócało pobytu.