Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W momencie kiedy wszedłem do sklepu zostałem miło przywitany przez pracownika, który zapytał mnie , czy może mi jakiś sposób pomóc. Zanim udaliśmy się pod konkretny regał rzetelnie zbadał moje potrzeby, (jakiego produktu szukam, czego oczekuje oraz w jakim budżecie chce się zmieścić), po czym zaprowadził mnie w miejsce gdzie znajdowały się produkty jakich potrzebowałem, sprzedawca zaproponował mi prezentacje zapachów za pomocą testerów. Pracownik cały czas mi towarzyszył służąc niezbędna radą i przydatnymi uwagami ( wskazywał tylko zalety, używał języka korzyści), jak dokonałem wyboru odpowiedniego zapachu perfum, odprowadził mnie do kasy, gdzie poprosił swoją koleżankę -kasjerkę by mnie obsłużyła, kobieta mnie przywitała, obsłużyła i podziękowała za wizytę zapraszając ponownie w przyszłości ( niestety nie dostałem próbek nowych zapachów, gdyż się skończyły).Nie mam żadnych uwag.