Opinia użytkownika: Karolina_2197
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Kilka dni temu zakupiłam w sklepie New Yorker w centrum Katowic, sukienkę na ślub koleżanki. Miałam trudność ze znalezieniem czegoś konkretnego, gdyż suknie w tym sklepie nie, są rozmieszczone w jednym miejscu tylko w kilku. Przez dłuższą chwilę stałam przy jednym z wieszaków i szukałam odpowiedniego rozmiaru, co sprawiało mi trudność jednak nikt z obsługi do mnie nie podszedł. W dodatku w przymierzalni padało nienaturalne światło i też dlatego dopiero po powrocie do domu zorientowałam się, że ta suknia nie jest jednak tak ładna jak to się mogło wydawać na miejscu. Tylko z tego powodu po 3 dniach poszłam ją zwrócić. Musiałam poczekać około minuty aż Pani podejdzie do kasy jednak sam zwrot nie trwał długo. Moje krótkie wytłumaczenie zostało przyjęte i kasjerka zapytała tylko czy nie chce wymienić koloru.Odpowiedziałam, że nie i to w zupełności wystarczył, aby uwzględnić moją reklamację. Wszystko odbyło się w miłej atmosferze. Zdecydowanie drugą wizytę w tym sklepie oceniam lepiej. Chociaż niesmak pozostawiają nieposkładane ubrania na pułkach, które rozrzucili klienci i nikt z obsługi tego nie posprzątał. W dodatku, aby dojść do działu z bielizną trzeba przeciskać się przez bardzo wąskie przejście między ścianą oddzielającą schody i stoisko damskie od męskiego. Aby coś znaleźć trzeba jednak poświęcić na to trochę czasu.Obsługa miła aczkolwiek mogłaby wykazać większe zainteresowanie problemami klienta.