Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Sklep teoretycznie poziomu premium odstaje od innych z tej sieci. Dziwne, że nikt nie dba o detale zdecydowanie zniechęcające do ponownych wizyt.obsługa: chyba rekord w powolności obsługi na skalę Katowic - wieczne poszukiwanie kodów na pieczywo,wypieki, warzywa i owoce itp. W żadnym innym sklepie kasjerki nie potrzebują kilkunastu sekund na znalezienie w zeszyciku i stercie karteczek kodu- trafienie na panią, która dopiero się doucza równa się 10 minut stania przy kasie- produkty majestatycznie przesuwane są przez kasę zamiast szybko kasowane przez co tworzą się kolejkitowary:- rano szczególnie w soboty sklep wygląda jakby przeszło przez niego tornado - na regałach bałagan i wyrażne braki różnych rzeczy jakby ktoś nagle wykupił pół sklepu. Nikt przed otwarciem sklepu nie dba o uzupełnianie półek- rzadko się zdarza, szczególnie rano i przed wieczorem żeby cokolwiek kupić poza chlebem i bułkami. Dziwne bo teoretycznie większość wypiekana jest na miejscu ale mało kto dba żeby uzupełniać stoisko piekarni- w żadnych innych sklepach nie zdarza się aby kasjerka leciała po jedną paczkę papierosów do lady obsługi klienta. Może lepiej dałoby się to zorganizować żeby klienci nie musieli czekać przez taką wycieczkę po papierosy- duży minus za pieczywo marnej jakości, z najgorszych produktów i ogólnie niezdrowe. Sieć sklepów tej klasy powinna zadbać o dostępność pieczywa zdrowego, pełnowartościowego, z pełnego przemiału a nie byleczego wypiekanego z półproduktów mrożonych.Ogólnie w tym sklepie jakość produktów, wygoda i obsługa nie idą za stosunkowo wysokimi cenami.