Opinia użytkownika: mlodyozo
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Opinia dotyczy zakupu książki/upominku dla nastolatka z okazji Bierzmowania. Szukając odpowiedniej pozycji skierowałem się do Empiku jako miejsca z szeroką ofertą produktową.Przez 15 min. przeglądałem pozycje umieszczone na regałach, przemieszczałem się także szukając odpowiedniej kategorii "religia". Kilkukrotnie mijali mnie pracownicy ale nikt nie zainteresował się moim poddenerwowaniem, nikt także nie zaproponował mi pomocy. Po tym czasie udałem się do punktu informacji gdzie wyraziłem "potrzebę" dotyczącą produktu tzn. określając "książka", "upominek", kategorię "religia, bierzmowanie". Obsługująca mnie pracownica zapytała jedynie jakiej książki szukam konkretnie. Gdy odpowiedziałem, że słyszałem o interesującej pozycji "Elementarz Ks. Twardowskiego", wprowadziła dane do komputera informując mnie iż może zamówić, że książka może będzie "na piątek" ale nie gwarantuje mi tego. W żaden sposób nie wykazała się zainteresowaniem, chęcią pomocy czy kreatywnością.Od w/w firmy oczekiwałbym:- zainteresowania na etapie poszukiwań wśród regałów- personel powinien potrafić zadać odpowiednie pytania, by dowiedzieć się jaka jest potrzeba klienta czyli jaki produkt, przeznaczenie, na kiedy jest on potrzebny itp.- jeśli klient nie ma sprecyzowanego pomysłu podpowiedzieć, podać warianty do wyboru- W przypadku możliwości zamówienia/ dostarczenia produktu dopytać o max. termin akceptowalny a w przypadku niepewności, skontaktować się z Centrum Wysyłkowym Empiku i choćby zapytać o realność takiej dostawy, nie zostałem także poinformowany o możliwości odebrania w innym salonie Empik.Dodam na koniec iż osobiście zamówiłem w/w pozycję przez internet, z możliwością odebrania zamówienia w Empik Łódź i zamówienie zostało zrealizowane w ciągu 2 dni, gdzie składając zlecenie otrzymałem konkretną informację "że wysyłka nastąpi 10.06. 2015 r." co dawało mi prawie 100% pewność na realizację w czasie dla mnie odpowiednim.