Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Dnia 31 marca 2015 roku w godzinach porannych odwiedziłam placówkę BZ WBK mieszczącą się przy Placu Wolności w Poznaniu. Po wejściu na salę obsługi pobrałam numerek. Przede mną w kolejce znajdowała się tylko jedna osoba, więc po chwili mój numerek został wyświetlony. Podeszłam do stanowiska obsługi. Miałam wątpliwości do co wykonania przelewu internetowego. Obsługujący mnie pracownik banku wszystko mi wytłumaczył. Zależało mi na szybkiej realizacji przelewu, dlatego zaproponował mi , iż mogę skorzystać ze stanowiska komputerowego dla klientów , zalogować się na moje konto i wykonać przelew. Kiedy miałam problem z wykonaniem tej operacji, podeszłam jeszcze raz do pracownika , który mnie wcześniej obsługiwał. Szybko sprawdził co jest przyczyną błędu. Dodatkowo zaproponował mi możliwość założenia konta bankowego, którego byłoby dla mnie bardziej korzystne niż to, które posiadam aktualnie. Byłam bardzo zadowolona ze sprawności obsługi jak i z podejścia do mojej osoby jako klienta.