Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: W sobotę 13/06/2015 dokonałem zakupu telewizora (pomijam to że doradca nie zainteresował się mną krążącym po dziale) po wybraniu modelu otrzymałem informacje od doradcy że w tej chwili maja tylko telewizor znajdujący się na ekspozycji ale ten model jest zamówiony i powinien dotrzeć do sklepu jeszcze dzisiaj ewentualnie następnego dnia wstępnie ustaliliśmy dostawę na 16/06/2015 i tutaj wieeelka LIPA do dnia dzisiejszego tj.17/06 nie mam telewizora ani żadnej informacji kiedy może być wydzwaniałem do działu obsługi klienta (swoją drogą nie wiem po co oni tam są) niestety po za wysłaniem e maila do sklepu nic nie mogą zrobić nie są nawet w stanie podać nr telefonu do dyrekcji sklepu lub kierownictwa działu tak więc szczerze N I E P O L E C A M tej sieci sklepów.