Opinia użytkownika: Fis
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: W dniu 15.06.2015 odbyłem rozmowę z konsultantem Ergo Hestia. Był to pierwszy kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem. Rozmowa z konsultantem dotyczyła roszczenia ubezpieczonego z tytułu urodzenia dziecka. Intuicyjny i prosty interfejs szybko pozwolił mi na połączenie z konsultantem, czas oczekiwania trwał około 3 minut. Konsultant wysłuchał pytań zadawanych przeze mnie, następnie rzetelnie odpowiedział na każde z nich. W sposób chronologiczny przekazał instrukcje postępowania w przypadku roszczenia z tytułu urodzenia dziecka. Poinformował o potrzebnych dokumentach, które będą potrzebne Ubezpieczającemu do szybkiej finalizacji roszczenia. Cała rozmowa trwała około 5 minut. Rozmowa była prowadzona w miłej atmosferze, była rzeczowa. W pełni wyczerpała temat i okazała się pomocna w realizacji roszczenia.