Opinia użytkownika: Katarzyna_4583
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Obsługująca mnie kasjerka wyglądała na bardzo zmęczoną (wskazywał na to sposób w jaki obsługiwała klientów czyli brak zaangażowania w to co robi oraz jakiejkolwiek inicjatywy). W sytuacji kiedy zabrakło jej gotówki kazała klientowi czekać i opuściła swoje stanowisko. Gdy nadeszła moja kolej zwróciłam uwagę, że nie zgadza się cena jednego z produktów, który objęty był promocją. Kasjerka zapytała czy jestem pewna, że to właśnie na ten produkt przysługuje rabat. Kiedy przytaknęłam kasjerka wzięła produkt i ponownie opuściła swoje stanowisko. Po chwili pojawiła się przy kasie wraz z inną pracownicą, której opisywała na czym polega problem. Ta druga kobieta spojrzała na mnie i tym razem ona zapytała czy dobrze sprawdziłam cenę produktu, który podlega promocji. Kiedy znowu przytaknęłam ta pani również gdzieś poszła i po powrocie potwierdziła kasjerce, że nie wie na czym polega problem ponieważ przy kasie powinien naliczać się rabat i ona nie wie co zrobić. Ponieważ przy kasie utworzyła się spora kolejka (za mną na obsługę czekało ok 8 osób) poprosiłam o wycofanie tej pozycji i zapłaciłam za pozostałe produkty.