Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Booking.com
Treść opinii: Kilka miesięcy temu dokonałem rezerwacji hotelu w mieście Berlin. Portal rezerwacyjny booking.pl posiada opcję rezerwacji z zapłatą od razu/z blokowaniem środków na karcie kredytowej lub z zapłatą na miejscu w hotelu. Nie zauważyłem, że kliknąłem na opcję zapłata od razu bez możliwości rezygnacji. Bardziej zależało mi na rezerwacji z opcją rezygnacji na dwa dni przed przyjazdem do hotelu, gdyż nie byłem pewien czy będę mógł w tym czasie wyjechać. Napisałem do biura obsługi Klienta booking.pl i przedstawiłem całą sytuację. Obsługa odpisała, co prawda trwało to trochę długo bo około 24 godzin, jednak było to wskazane w e-mailu zwrotnym jaki otrzymałem. Obsługa portalu wskazała w e-mailu, że zrobią wszystko by przychylić się do mojej prośby. Tak też się stało. Hotel pozwolił na odwołanie rezerwacji bez ponoszenia kosztów.