Opinia użytkownika: Arpagus
Dotycząca firmy: Sizeer
Treść opinii: 5 czerwca br., około godziny 21:20 byłem w Państwa sklepie, gdzie chciałem kupić buty. Stanąłem przy kasie i czekałem na obsługę - bez efektu. Poprosiłem o obsłużenie najpierw Panią, która była jednak zajęta bardziej jakimiś dokumentami/papierami (chodziła z nimi po sklepie). Inne Panie przechodziły obok mnie bez żadnego zainteresowania. Zapytałem jedną z nich wprost "Czy mogę kupić te buty?", Pani odpowiedziała: "chwileczkę" - nie doczekałem się więc wkurzony wyszedłem ze sklepu. Tę sytuację mogą Państwo zobaczyć na monitoringu. Skoro nie zostałem obsłużony - poszedłem do innego sklepu, gdzie przyjęto mnie "z otwartymi ramionami". Skoro tak wygląda u Państwa obsługa, to ja dziękuję za takie usługi i nie będę na pewno chodzić do Manufaktury, do Państwa sklepu. Dla porównania - w Galerii Łódzkiej pracownicy są w porządku i dbają o klienta.