Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Mało sympatyczna była pracownica Agnieszka, obsługująca w części barowej Stop Cafe tego Orlenu. Do zamówionej, dużej kawy poprosiłam o mały kubek do rozlania, więc choć miała na ”wyciągnięcie” ręki cały stos, odesłała mnie do części, gdzie znajdował się ekspres kawowy, tak jakby był to dla niej problem. Profesjonalne zachowanie było dla niej obcym zjawiskiem, w tonie głosu – coś w rodzaju wyższości, jakby była najważniejsza, pewnie na dostojność pozowała, a to raczej o klienta i jego zadowolenie powinna dbać. Miała też problem z naliczaniem punktów z kuponów, które jej nie wchodziły, więc zawołała koleżankę do pomocy i obie poradziły. Zamówiona kanapka też nie była należytej jakości – ledwie ciepła, chyba wcześniej podgrzana czekała na klienta, mi się trafiła, a gdy poprosiłam o jej przekrojenie na pół, pani Agnieszka spojrzała irytująco, ale zastosowała się do życzenia. Jedyny plus z wizyty to fakt, że tankowane paliwo płaciłam przy jednej kasie i chyba muszę się cieszyć, że nie zostałam odesłana do innego stanowiska, jak to z kubkiem było. Bywamy na tej dużej stacji paliw Orlenu czasami, ale tak fatalnej obsługi, dotąd nie doświadczyliśmy (4 czerwca), nawet nienaganny wygląd nie złagodził tego stanu.