Opinia użytkownika: Mirosław_99
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jakość obsługi niezadowalająca. Brak pracowników na przestrzeni sprzedażowej, małe zaangażowanie w pomoc klientom w znalezieniu określonego produktu. Ceny zwłaszcza artykułów promocyjnych często niezgodne z ceną przy towarze. Bardzo nie podoba mi się eksponowanie produktów promocyjnych z tymi bez promocji. Często klienci biorą przez to produkt nie będący w promocji w przeświadczeniu, że obejmuje go promocja, chociaż arta informacyjna o promocji jest widoczna również przy artykułach nie objętych promocją. Moje zakupy artykułów z promocji niejednokrotne w Tesco kończą się wizytą w reklamacji i otrzymaniem wyjaśnień w stylu : ale to nie dotyczy tego smaku, tej gramatury, tej ilości itp. Moja ostatnia wizyta w Tesco również zakończyła się reklamacją zakupionego towaru ( jak się okazało nie z promocji ) choć Tesco zrobiło dział artykułów tylko w promocyjnych cenach. Niestety znajdowały się tam też artykuły bez promocji cenowej, a jedynie powiązane np. smakowo.