Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bordo
Treść opinii: Obsługę w restauracji oceniam na dobrą. Kelnerka zaprezentowała poprawny serwis, odpowiednio zebrała zamówienie ode mnie i mojego partnera, była kulturalna, jednak nie okazała dużego zaangażowania w zaprezentowaniu menu i nie zaproponowała żadnych potraw z własnej inicjatywy. Przy podawaniu napojów zastosowała poprawną kolejność obsługi. Posiłki podane zostały sprawnie, z zachowaniem zasad obsługi klienta, jednak kelnerka zapomniała podać zupę mojemu partnerowi zamówioną jako przystawka podając od razu danie główne. Nie spostrzegła swojego błędu, zupa nie została doliczona do rachunku. Ogólnie ujmując, obsługa była poprawna, lecz kelnerki nie okazywały nadmiernego zainteresowania klientem (nie zapytano nas, czy dania były smaczne i czy wszystko w porządku) i brakowało im inicjatywy (brak propozycji dań, nie zaproponowano nam deseru).