Opinia użytkownika: Monika_3078
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jakość obsługi tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Panie na stoisku mięsnym zawsze obrażone i zdenerwowane już samym faktem podejścia klienta do lady, ale żeby zdecydowały się na obsługę trzeba je o to najczęściej poprosić. Znalezienie pracownika na sklepie i poproszenie go o pomoc przy np. szukaniu artykułu to nie lada wyzwanie. Również przy Punkcie Obsługi Klienta oraz Gwarancje,Reklamacje panie zdecydowanie wolą popijać kawę niż obsługiwać faktycznie klientów, najczęściej podejście do tych punktów kończy się awanturą i upominaniem obsługi, że szacunek należy się każdemu. Gdyby nie podejście personelu do klientów sklep nie należy do najgorszych - ceny zazwyczaj są widoczne i czytelne, czytniki cen dobrze widoczne, towar poukładany na półkach, podłoga w sklepie czysta.