Opinia użytkownika: Patrycja_857
Dotycząca firmy: eMAG (dawniej Agito.pl)
Treść opinii: Bardzo dobra jakość obsługi. Najważniejsza sprawa to cena która jest zawsze najniższa ze wszystkich różnych sklepów internetowych które przeglądam kupując dany produkt. Poza tym wysyłany towar jest zawsze bardzo dobrze zabezpieczany przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. Wysyłka jest błyskawiczna. Sklep ma jeden minus. Towar, którego nie ma na magazynie, klient kupuje bez takiej informacji. Dopiero po kupnie i zapłaceniu kontaktuje się z nim obsługa i informuje, że na dostarczenie trzeba będzie czekać dłużej aniżeli by się wydawało. To jedyny mankament jaki zauważyłam w obsłudze. Poza tym obsługa telefoniczna jest bardzo miła, chce i szybko rozwiązuje problem. Obsługa przez email jest już dużo gorsza, można rzec że nie ma jej wogóle. Po wysłaniu zgłoszenia nikt nie odpisał i trzeba było kontaktować się telefonicznie.