Opinia użytkownika: Patrycja_857
Dotycząca firmy: Prima Strada
Treść opinii: Jakość obsługi oceniam na średnią z minusem. Kiedy klient wchodzi do sklepu musi najpierw upewnić się czy dobrze wygląda ponieważ panie tam pracujące zmierzą najpierw go wzrokiem od spodu do góry. Nie wspominając już o zgromadzeniu obsługi przy kasie do której nie ma się ochoty podejść. Sprzedawany towar najczęściej ma jakąś wadę (zwykle któryś z butów jest pomazany długopisem). Przy zwrocie z wyżej wymienionego powodu jest problem. Obsługa uważa że klient sam "wybrakował" towar, choć już przy zakupie jest zgłaszana wada. O zniżce przy delikatnie uszkodzonym bucie nie ma mowy. Panie szukają danego rozmiaru dość długo (obserwuje chaos w ustawionych pudelkach), przynoszą proszony rozmiar z zupełnie innego miejsca niż by się wydawało że jest. Obsługa biega od jednego klienta do drugiego przy większym natężeniu ruchu, wygląda to nieelegancko i dość niechlujnie (czy nie powinna zająć się najpierw jednym klientem a potem kolejnym, być może panie przy kasie zamiast trzymać warte powinny pomóc koleżance w obsłudze i szukaniu rozmiaru danej pary butów?).