Opinia użytkownika: Karolina_2093
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Byłam w salonie trzykrotnie. Kończyła mi się umowa i chciałam ją przedłużyć. Za pierwszym razem nie otrzymałam satysfakcjonującej mnie oferty, konsultant potraktował mnie jak petenta, któremu z dużym problemem przedstawił nową propozycję. Za drugim razem oferta była lepsza, ale była awaria systemu, więc nic nie udało mi się załatwić. Za trzecim razem okazało się, że nie ma telefonu, który wybrałam poprzednio i zamówiłam. Finał sprawy był taki, że w salonie zamówiłam nową ofertę telefonicznie, aparat przysłano mi do domu. Równie dobrze mogłam to wszystko załatwić nie wychodząc z domu.Kiedyś salon ten wyróżniał się na tle innych bardzo dobrą obsługą i perfekcyjnym podejściem do klienta. Dziś czeka się co najmniej godzinę w kolejce, a obsługa pozostawia wiele do życzenia.