Opinia użytkownika: Magdalena_3489
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Dziś, tj. 3.06.2015 robiłam zakupy w supermarkecie Netto. Czas jaki spędziłam w kolejce do kasy przekroczył 20 minut (byłam z siedmiomiesięcznym dzieckiem w wózku). Otwarte były 2 kasy spośród 4 dostępnych. Kasjerki kilkukrotnie wzywały kierowniczkę (młoda blondynka, ok. 25 lat) by im pomogła jednakże ta tłumaczyła się, że nie ma czasu bo musi coś ważnego zrobić na magazynie. Nie byłam jedyną niezadowoloną klientką. Przede mną do kasy stało w kolejce kilkanaście osób, nie wspomnę o tych, które stały za mną. O zgrozo! W tym punkcie nigdy nie było dbałości o klienta, ale tym razem było to ponad moje siły.Dodam, że czystość w sklepie też pozostawia wiele do życzenia a produkty na półkach często są przeterminowane.