Opinia użytkownika: Robert_793
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: obsługa ospała, jakby spędzała w miejscu pracy urlop. Obecne czasy przyzwyczaiły nas do wręcz natręctwa ze strony obsługi punktów handlowych, a tu mamy przypadek całkowitego zaprzeczenia tym zachowaniom. Nikt nie pofatygował się do pomocy przy zatankowaniu pojazdu (!), ale można było zza witryny zaobserwować aż dwóch pomocników bardzo zajętych rozmową ze sobą. Pracownica przy kasie nie znała odpowiedzi na pytanie dotyczące rodzaju oleju silnikowego, wezwani na pomoc dwaj pracownicy długo drapali się do głowach, ale humorem wręcz tryskali.Budynek stacji po remoncie generalnym, widać niedokończone prace budowlane, myjnia samochodowa nieczynna, brak informacji o powodach zamknięcia.Do toalet obsługa męska nie zagląda, znacząca róznica czystości, na korzyść damskiej.Oferowane towary wyłożone na półkach prawidłowo, aczkolwiek widoczne braki nie są uzupełniane na bieżąco..Wyraźny brak "ręki gospodarza" na terenie stacji