Opinia użytkownika: Anna_2290
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym podczas zakupów w Lidlu byłam świadkiem nieprzyjemnej sytuacji - klient chciał zwrócić wcześniej zakupiony towar. Cała sytuacja była bardzo niezręczna, trwało to bardzo długo, pozostali klienci zaczęli się niecierpliwić, ponieważ do kasy ustawiła się długa kolejka - a pracownik-kasjer nie mógł odejść od swojego stanowiska, aby wezwać kierownika (nie reagował na sygnał dzwonka). Po kilku minutach pojawił się kierownik, zwrot został przyjęty - ale ww. klient był bardzo niezadowolony, a swoją złość "wyładował" na pracownikach. Bardzo podobało mi się mimo wszystko zachowanie personelu sklepu, który nie dał się wyprowadzić z równowagi, był bardzo uprzejmy i merytoryczny (zarówno kierownik, jak i kasjer) - przeprosił za zaistniałą sytuację, i za wynikłe z tego problemy - wydłużony czas zakupów.